Пропускане към основното съдържание

Книгоиздаване от днес за утре

Чудесно е, че Бард преиздадоха "То" с твърди корици, но ужасно много ме подразни надписът, че "ТО ще ви последва в киносалоните с нова страховита екранизация."

Това твърдение ще е валидно само в следващите 2-3 седмици, след което филмът вече няма да е по кината. А вероятно след няколко месеца никой няма да го помни.

Под надписа стои информация за филма и се чудя дали съм си купил ново издание на класическия роман на Стивън Кинг или новелизация на някакъв филм, който ще се завърти по екраните малко и после ще бъде заместен от нещо ново.

Защото колкото и да е хубав филмът (а опита ми с екранизациите на Стивън Кинг ми подсказва, че няма да е много хубав), не може да се сравнява с оригиналното произведение на Краля. Неуважително е да обвързват корицата с филма. Това е книгоиздателска практика, която много мразя и поне до сега любимият ми автор беше пощаден.

Коментари

Другите ми блогове